TommyFF Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 Selger unna et sett m351 i 19" levert med min F11, da jeg skal kjøpe 21" til sommeren. Felgene har noen merker, ellers ikke merket noen feil med de. Originale kvalitetsfelger til en rimelig penge. Bakdekk har +- 5/6 mm igjen, framdekk må skiftes. selges 7000/bud. Felgene befinner seg i Nannestad like ved Gardermoen, men jobber i Lillestrøm så kan fraktes på strekningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocco213 Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 Hei, hvilken dimensjon har dekkene? Evt. Lik foran/bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 8 timer siden, rocco213 skrev: Hei, hvilken dimensjon har dekkene? Evt. Lik foran/bak? Antagelig siden de ble levert på en f11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 Hei, og beklager sen tilbakemelding og manglende info i annonsen. Bilen ble levert med runflat dekk i 245/40/19, men grunnet en punktering, og mangel på andre dimensjoner, ble det satt på Contisportcontact3 dekk i 235/40/19, som forøvrig passer veldig bra. Jeg er langt mer fornøyd med comforten i disse. De andre dekkene er fortsatt runflat i 245/40/19, men disse må skiftes ut grunnet at de er skeivslitte. Alle felgene er like brede, ganske sikker på 8.5", så det er bare å montere bredere dekk på de andre felgene å montere disse bak. Bare å si ifra om det er noe mer du lurer på, så skal jeg sørge for å få svart raskere neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå