TommyFF Skrevet Mars 21, 2016 Skrevet Mars 21, 2016 Selger unna et sett m351 i 19" levert med min F11, da jeg skal kjøpe 21" til sommeren. Felgene har noen merker, ellers ikke merket noen feil med de. Originale kvalitetsfelger til en rimelig penge. Bakdekk har +- 5/6 mm igjen, framdekk må skiftes. selges 7000/bud. Felgene befinner seg i Nannestad like ved Gardermoen, men jobber i Lillestrøm så kan fraktes på strekningen.
rocco213 Skrevet Mars 21, 2016 Skrevet Mars 21, 2016 Hei, hvilken dimensjon har dekkene? Evt. Lik foran/bak?
E.H.D Skrevet Mars 22, 2016 Skrevet Mars 22, 2016 8 timer siden, rocco213 skrev: Hei, hvilken dimensjon har dekkene? Evt. Lik foran/bak? Antagelig siden de ble levert på en f11
TommyFF Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Skrevet Mars 22, 2016 Hei, og beklager sen tilbakemelding og manglende info i annonsen. Bilen ble levert med runflat dekk i 245/40/19, men grunnet en punktering, og mangel på andre dimensjoner, ble det satt på Contisportcontact3 dekk i 235/40/19, som forøvrig passer veldig bra. Jeg er langt mer fornøyd med comforten i disse. De andre dekkene er fortsatt runflat i 245/40/19, men disse må skiftes ut grunnet at de er skeivslitte. Alle felgene er like brede, ganske sikker på 8.5", så det er bare å montere bredere dekk på de andre felgene å montere disse bak. Bare å si ifra om det er noe mer du lurer på, så skal jeg sørge for å få svart raskere neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå