kortsluttning Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 Noen som har prøvd coupe og stasjonsvogn? Er coupe karosseriet mere sportslig? samme nybil pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 Min nåværende bil er 2009 e92 med msport understell. Har ikke prøvd stv, men føler e92 er litt båtaktig ved aktiv kjøring i svingene. Det skyldes nok vinterhjula mest. Kan si fra hvordan det blir med coilovers og sommerhjul når det kommer på:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mars 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2016 (endret) e92 med msport understell er perfekt med sommerhjul, akkurat passe balanse mellom sportslighet og komfort, og høyde Har ikke prøvd e91 med panorama tak enda da Endret Mars 21, 2016 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 Kompis av meg har 08 e91 uten takluke da. Er litt forskjell, men ikke noe man merker ved hverdags kjøring trur jeg. Litt forskjell kommer kanskje ved høg fart/ skarpe svinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 Får nok prøvekjøre en og se hvordan den er Blir isåfall stasjonsvogn med 3liter, helst med panorama tak om det ikke blir for vinglette karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Sedan er jo en fin kompromiss mellom e92 og e91 :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2016 Sedan er jo også en mulighet ja Noen flere erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 Hadde e82 før og den hang kanskje bedre i svingene syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå