Jan E-28 Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 (endret) Prøver å spore opp bekreftelse på en m30b35 motor jeg kjøpte for ca 3 år siden. Bilen den stod i var aldri registrert på meg, så har ikke skiltnr eller Vin. Så vegvesenet klarer ikke å spore den opp. Er snakk om en hvit E28 som var godt trykket inn ved b-stolpen og kanal på venstre side, sete også skjevt. Han jeg kjøpte vraket av her i Skien hadde hentet den litt sørøst av Oslo et sted, husker ikke helt hvor. Han husker ikke helt om kjøpet var etter en annonse her inne, eller Finn heller. Er jeg så heldig at noen kanskje huske en slik bil, og kan gi noe tips/links? Endret Mars 22, 2016 av Jan E-28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Juni 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2016 Fikk bekreftelse fra BMW hvilken VIN motoren ble levert i. Med samme eierskap på VIN og bilen jeg kjøpte med motor som krysset hverandre godt tilbake på 90 tallet, var det bare noen telefoner unna så var det oppklart Kjekt å vite at en sitter med motor som det ikke har vært noe snusk med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Juni 10, 2016 Share Skrevet Juni 10, 2016 Av ren nyskjerrighet. Hvilken avdeling hos BMW snakket du med? Har en E34 M5 3.8 som det er påstått å ha blitt byttet motor i. Så det kunne vært greit å kunne sett om den motoren som står i er den orginale eller om den faktisk er byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Juni 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2016 Tok det via BMW forhandler. Tror ikke jeg skal poste navn på forhandleren, så de blir lesset ned med spørsmål. Men kan sende de et spørsmål om hvor de tok kontakt for å få svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 Forhandleren hadde videreformidlet forespørselen til BMW Nordic, som etter en stund kom med svaret tilbake. Trond H. Olsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå