Nysveen Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 Hei! Nylig kjøpt meg en BMW E91 318D -07 og meget fornøyd sålangt. Her om dagen dukket det opp en utrolig irriterende og pinlig høy knirkelyd fra bakstilling på høyre side. Har forstått at dette er et kjent problem på 1-serie og 3-serie og at det mest sannsynlig er en såkalt "knirkeforing". Spørsmålet mitt er hvor omfattende denne jobben er, ca. pris på deler, og ca. pris om jeg eventuelt sender den på verksted? Noen som har vært borti det samme som har er godt svar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Mars 27, 2016 Share Skrevet Mars 27, 2016 Lurer også på det samme. Noen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikaelk Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Heisann, Jeg er ikke den beste mekanikeren, så usikker på hvor omfattende jobben er for å bytte disse foringene. Jeg leverte den inn på bmw-verksted å fikk de til å bytte kuleleddene på begge sider i bakstillingen. Delenr. på foringene jeg byttet er: 33326792553. Jeg betalte 2800,- (ikke inkl. mva) for at de skulle bytte dem. Også kom delene i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå