Hemidog Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 (endret) Har noen brukte M10x110 strekkbolter liggendes? Jeg trenger 1, men hadde vært kjekt med 2 stk. Send meg en PM, eller svar her. Marius Endret April 1, 2016 av Hemidog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 kan være greit å nevne at det er til V12, da mange glemmer m70 og m73 navnet, å det kan jo være mange def v12 der ute , kansje noen har liggende en havarert som slenger hvor de gidder å skru ut en bolt for deg, men så nå at du får jo komplett sett på gs for 550kr el no, så hvis du har litt rabatter så er det kansje best å bite i det å handle et sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 Tenkte ikke på det, takker Ja, det blir nok enten KOED eller ebay, hvis ingen har en v12'er liggende i en garasje.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 om det er samme på m50 topp så tok jeg ut noen i stad som ikke skal bruker lengre. men aner ikke lengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 m50 topp tror jeg er noe kortere, men har bestemt med for å kjøpe et nytt sett, så se bort fra denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå