sts87 Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 god kveld! Noen som har noe forslag hvor man kan kjøpe m3 bredding i glassfiber eller stål for ein grei pris? kanskje noen har noe av m3 kittet til salgs også? trenger ikkje koffert lokk eller c stolpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Tror muligens jeg har hørt om ett helt E30 M3 karrosseri (skall) som skulle selges. Hvis det er interressant kan jeg sjekke opp i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sts87 Skrevet April 2, 2016 Forfatter Share Skrevet April 2, 2016 ja det hadde vert fint! gi ein lyd om du har på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet April 3, 2016 Share Skrevet April 3, 2016 17 timer siden, sts87 skrev: ja det hadde vert fint! gi ein lyd om du har på pm Det var visst allerede solgt til en kar i stavanger som henter det neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sts87 Skrevet August 17, 2016 Forfatter Share Skrevet August 17, 2016 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grhansen90 Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 Hei! Jeg har i hvert fall Evo settet. det breieste kitet til E30. 7cm bredding. Du kan få det for 2000 kr. Bra passform. laget så det skal tåle litt. Kontakt meg på tlf: 93486839 Mvh Glenn-Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå