Gå til innhold

Hifi anlegg bmw 1 serie 2016

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er ny her på forumet og har kjøpt min første bmw:)

har bestilt en bmw 118x drive 2016 modell.

jeg har valgt hifi anlegget. Jeg hadde kanskje valgt harman kardon om jeg hadde bestilt nå, gikk vel kanskje litt fort i svingene. Er det noen som har hørt det hifi anlegget spille i en 1 serie? Er det god lyd? Hvor mange høytalere er det og hvor er de plassert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo svært individuelt hva man oppfatter som god lyd. Noen synes Stereo (standard-anlegget) er bra nok, andre synes selv HK låter helt rævva.
Personlig synes jeg HiFi er et skikkelig midt på treet anlegg. Spesielt i 1-serie hvor HiFi-anlegget ikke har diskanter. HK er et par-tre hakk bedre enn HiFi. 
Fordelen med HiFi er at det er det systemet som er enklest å oppgradere om man senere får lyst til å putte inn en god forsterker. (og bedre høyttalere for den del.) :)

HiFi:
2 x 4" mellomtone dører forran
2 x 8" midbass under forseter
2 x 4" mellomtone hattehylle

HK har i tillegg til det over diskanter i dørene fremme og i hattehylla (+ bedre elementer, kraftigere forsterker og mer EQ-muligheter).

Det tar vel litt tid før bestillingen blir låst mtp ekstrautstyr, mulig det fortsatt går å gjøre endringer om du ønsker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar:)

ja er klar over det. Så der er ikke diskant i hifi versjonen alså.

Bilen er ferdig produsert så det er dessverre for sent sa de til meg. Jeg får bare håpe jeg blir fornøyd. Fikk høre hk anlegget og jeg synest det spillte meget bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...