KayRK Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 Hei! Er det noen som har erfaring med det å ha eksos som ikke er TUV godkjent? Tenker på Eisenmann sport eller race til M3'en. Sport kommer med TUV og race uten. Er det fare for problemer hvis man ikke har TUV? Race lyden er selvfølgelig hakket råere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayRK Skrevet April 11, 2016 Forfatter Share Skrevet April 11, 2016 Ingen som har noe mening om dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Personlig så kjørte jeg med race på 330en jeg hadde. Fikk TÜV papirer på sport (måtte sende bilde av ID plate på en sport potte) og så bare lot jeg papiret ligge ved vognkortet. Greit når det står Eisenmann på endestusser og på papiret man vifter med i hånden. Men det er jo så klart alltid en risiko for å bli tatt. Feil person ved teknisk, PKK eller visning o.l. så er det gjort Jeg hadde bare den originale potten liggende, sånn at jeg kunne bytte om og ta etterkontroll, dersom det ikke skled gjennom PKK. KayRK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 Jeg ble stoppet med Scorpion eksos på min E36, denne er ikke papirer på og jeg ble stoppet i teknisk, fikk da 4 uker på meg til å vise den med original potte + litt andre ting de pirket på Nå har jeg skaffet meg en app som viser alle kontrollene biltilsynet har, så jeg skal unngå det igjen..høhø Men når jeg viste den på EU-kontrollen med Scorpion potta sa de bare at biltilsynet kommer ikke til og like den, også godkjente den anyways. KayRK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayRK Skrevet April 12, 2016 Forfatter Share Skrevet April 12, 2016 Takker for svar! Hørtes ut som et bra triks med papirer på sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå