gullsakar Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 Jeg er sugen på å montere dobbel stuss på eksosen. Noen som har erfaring med det? Hva er fint.? Enkel jobb uten kutting og sveis.? Skal ikke se harry ut men bare litt finere en den bøyde originale. Bilen: 530d 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet April 15, 2016 Forfatter Share Skrevet April 15, 2016 (endret) ingen? denne f.eks. vil den kunne passe med noen skjøtedeler? Fra skruvat.no Endret April 15, 2016 av gullsakar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Den skal bare skrus utenpå det orginale eksosrøret med de boltene som sitter der, trenger ikke noe ekstra deler, men du må kappe av bøyen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 (endret) har selv testet en lignende variant fra skruvat, men denne passet ikke da, det var for lite å feste den i på lyddemperen hvis du skjønner. Dette gjelder dog en e46 320d Endret April 16, 2016 av tennbrikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet April 17, 2016 Forfatter Share Skrevet April 17, 2016 (endret) Kikket litt på eksos bøyen idag. Hvis jeg skal få dette til å passe så må dobbelstussen ikke være sentrert. Da vil det ikke bli plass på venstre side mot fanger. Røret som er der nå ligger helt mot venstre. Jeg da ha en slik tror jeg; Kan vel stemme det? Endret April 17, 2016 av gullsakar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå