ReiRud Skrevet April 12, 2016 Skrevet April 12, 2016 Noen som kan gi meg en rimelig sikker pekepinn pĂ„ import av E91 335i?  Bilen det gjelder koster ca 150.000,- NOK fĂžr moms og avgifter..06-mod  sannsynligvis dĂ„rlig timing med import nĂ„, men kan spekulere...hadde vĂŠrt moro đ
///Mysild Skrevet April 12, 2016 Skrevet April 12, 2016 (endret) FÞrst, les pÄ skattetaten.no. Der er en genial "how-to" NÄr du har lest og forstÄtt alt der er hovedtrekkene: FÄ servicehistorikk og all info om bilen du vil se pÄ. SpÞrr etter CoC dokumentet ogsÄ. Bestemmer du deg for bilen, reis, se og kjÞp. FÄ med kvitteringer pÄ kjÞpet, dette mÄ forevises for Ä betale moms. Jeg tok 30 dager tollskilt fra Tyskland i tillegg (produsert pÄ 2 timer) KjÞrte til Norge og meldte meg pÄ rÞd sone for tollregistering, betalte moms pÄfÞlgene dag for 25% av kjÞpssummen. Jeg fikset full kasko pÄ understellsnummeret med en gang. Selv om tollskiltene er kasko, tok jeg ingen sjangser om noe skulle skje. SÄ kjÞrte jeg rundt i Norge i 3 uker fÞr jeg gikk til vegvesenet og foreviste bilen. NÄr det var gjort fikk jeg en kode for betaling av engangsavgift. Betalte denne og foreviste kvittering fra banken, registrerte bilen og fikk skilt dagen etterpÄ. Smertefritt og enkelt igrunnen. Det tar bare litt tid mtp. reising etc, men absolutt verdt det. Mitt stÞrste tips er CoC dokumentet Lykke til. PS: Jeg gjorde dette nylig, skiltene fikk jeg pÄ fredag pÄ min E92 335i Endret April 12, 2016 av ///Mysild And-reas reagerte pÄ dette 1
ReiRud Skrevet April 12, 2016 Forfatter Skrevet April 12, 2016 Gratulerer med feeeet bil!! đđđŒ  Takk for utfyllende svar, fĂ„r se om jeg finner bilen jeg vil ha...e90/91 jeg ser etter..med diverse Ăžnsker i tillegg đđŒ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ