Gå til innhold

Modellmerker/Badges fra eBay? Erfaringer?

visiks
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har jo nylig skaffet en BMW 116i, og har fikset litt på den, samtidig som noen ting til gjenstår å ordne. En liten detalj jeg ønsker å legge til er modellmerket, eller hva man kaller det, på bakluka, hvor det står 116i. 

Men jeg tror ikke jeg ønsker en chrome variant, men heller en matt svart, og jeg ser det er mulig å bestille fra eBay. Har noen erfaringer med slike merker fra eBay? Er jo billige produkter, med et billig lim (helt sikkert), som skal klistres på en lekker bil... 

Har dere erfaringer med sånne? Eventuelt andre anbefalninger fra hvor det kan skaffes? :-) Ønsker matt svart siden jeg har bl.a. lakkert rammen rundt nyrene til svart. Synes den ser litt mer hissig ut... :)

Til de som skulle vært interessert legger jeg ut noen bilder i en skrytetråd i løpet av mai-måned. Skal endre på eksossystemet for å få litt mer lyd (skal ikke bli jallatralle), sette på nye haler fra Magnaflow, helst svart, også skal jeg få klint på lekre M-sport felger :) Og generelt shine den og gi den det stellet den fortjener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Larsa97 skrev:

De sitter greit, men blir fort stygge.. Har hatt mitt emblem i snart ett år, og det ser verre ut enn det som ble bytta ut :P Like greit å kjøpe noe ordentlig med en gang! :) 

8 minutter siden, Stonescream skrev:

Jeg og kjøpte ebay merke fremme og bak på min E39. Nå er det fremme stygt som f og det bak ikke stort bedre. Det jeg kjøpte holdt i hvert fall ikke lenge. Tror salt og vinter tok knekken på det.

Det jeg var redd for... Det, samt at det vil skade lakken når det tas av.. Har noen av dere forslag til hvor det kan kjøpes ordentlige? Har sjekket litt rundt, spesielt etter matte, men har ikke sett noe..? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, visiks skrev:

Det jeg var redd for... Det, samt at det vil skade lakken når det tas av.. Har noen av dere forslag til hvor det kan kjøpes ordentlige? Har sjekket litt rundt, spesielt etter matte, men har ikke sett noe..? :?

Bestill fra bilia eller fra gs :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en litt annen erfaring. 4Motion merke på passaten til kona mistet ett par bokstaver for 2 år siden. Bestillte noe som så orginalt ut på ebay, og ser like fint ut idag. 

Dette er jo ikke sort matt,som du er ute etter da det ser helt originalt ut, så vet ikke om det er der det ligger, men teipen var ihvertfall 3m (stod det i så fall) :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, -Erik- skrev:

Jeg har en litt annen erfaring. 4Motion merke på passaten til kona mistet ett par bokstaver for 2 år siden. Bestillte noe som så orginalt ut på ebay, og ser like fint ut idag. 

Dette er jo ikke sort matt,som du er ute etter da det ser helt originalt ut, så vet ikke om det er der det ligger, men teipen var ihvertfall 3m (stod det i så fall) :P 

Husker du hvilken pris du måtte ut med? Ser jo de varierer i pris fra 30 kroner til 500.. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...