kent_hugo Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 Hallo. Eiger en bmw e39 525d som rister fælt ved nedbremsing. ristinga skjer når en ligger rundt 80 og over og skal bremse ned. når eg ligge i 60-70 kmt og bremser litt hardt, så er der ikkje tegn til risting. Har lest litt rundtom på andre tråder og der står det for det meste bare om kast i bremseskiver framme eller at dei er skeive, men i mitt tilfelle vart desse skifta for en måned siden. på en nissanen til en eg kjenner, så rista det ved nedbremsing hos han også, og der skifta han bremsecalipterene framme og da var ristinga borte. kan det vere dette? setter pris på svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 hei og velkommen. det er en stor fare for at casterstagene dine er deffekte. evt endeleddene. del nr 4 http://www.gsbildeler.no/bilder/23161 evt del nr 5 http://www.gsbildeler.no/bilder/29637 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 59 minutter siden, kent_hugo skrev: Hallo. Eiger en bmw e39 525d som rister fælt ved nedbremsing. ristinga skjer når en ligger rundt 80 og over og skal bremse ned. når eg ligge i 60-70 kmt og bremser litt hardt, så er der ikkje tegn til risting. Har lest litt rundtom på andre tråder og der står det for det meste bare om kast i bremseskiver framme eller at dei er skeive, men i mitt tilfelle vart desse skifta for en måned siden. på en nissanen til en eg kjenner, så rista det ved nedbremsing hos han også, og der skifta han bremsecalipterene framme og da var ristinga borte. kan det vere dette? setter pris på svar.. Når ble casterstagene/casterstagforingene sist byttet? Opplevde du denne typen risting før du skiftet bremseskiver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå