E39 M5 Skrevet April 21, 2016 Share Skrevet April 21, 2016 (endret) Hei, hvilket eksosanlegg gir best lydbilde? Eisenmann? Ev sport eller race? Noen som vet? đ Endret April 21, 2016 av E39 M5 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 21, 2016 Share Skrevet April 21, 2016 (endret) Dette er jo hĂžyst individuelt  MĂ„ rett og slett hĂžre deg frem til den du liker best selv. Dinan: Supersprint:  Tubi: Remus: Eisennmann Race: Eisenmann sport:  Original eksos, resonator delete: Original eksos UTEN x-pipe (til sammenligning):  Original eksos med KUN x-pipe:  Og sĂ„ har vi f.eks. Britalman. Utav produksjon og mĂ„ spores opp pĂ„ bruktmarked i utlandet: Og sĂ„ har vi muffler delete, fĂžr og etter-video: SĂ„ har vi Borla: Fluid motor union sin rear section (ca 15K NOK for pyntede rakrĂžr+frakt og mva fra USA): Muffler og resonator delete, med x-pipe: Hayward and Scott, fĂžr og etter-video: Magnaflow: Rogue Engineering: Rogue Engineering med x-pipe: Schmiedmann: Schmiedmann med x-pipe:  Og sikkert mange, mange flere  Personlig er jeg glad i Supersprint, Eisenmann Race, Britalman, Borla og original med x-pipe. Jeg lurer pĂ„ Ă„ begynne med sistnevnte. Koed selger supersprint x-pipe. Evt. gĂ„r jeg for Supersprint, som ogsĂ„ selges hos koed.  x-pipe (og dermed resonator delete) har jeg lyst pĂ„ uansett hva jeg gĂ„r for. Men det er bare min smak. Ellers er det vel bare Eisenmann Sport og Supersprint Road som har TĂV-godkjenning?  Endret April 21, 2016 av Thundercoil Sammyen reagerte pĂ„ dette 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
E39 M5 Skrevet April 21, 2016 Forfatter Share Skrevet April 21, 2016 MĂ„ jeg si!! Tusen takk for utfyllende svar! đđ Starte med x pipe hĂžrtes smart ut, samt fjerning av kat? Vurderer selv supersprint ja đđ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
E39 M5 Skrevet April 21, 2016 Forfatter Share Skrevet April 21, 2016 Noen som har fjernet kat pÄ disse? Event lydforskjell? Og event hvor man fÄr kjÞpt slike mellomrÞr? Vurderer Ä lage selv... Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 21, 2016 Share Skrevet April 21, 2016 (endret) jeg skal fjerne cat, eller det vil si, jeg skal inn ed race catter. sÄ blir det schmiedmann headers, schmiedmann x pipe og magnaflow bakpotter. har enda ikke funnet cat delete pipes.  edit: supersprint har cat delete.  men, eksosmanifoilene er den store synderen her, er vannvittig smÄ rÞr som gÄr fra manifoiler og ned i cat rÞrene, dem mÄler 34mm innvendig, 2 stk pÄ hver side.. en kjempestruping der. Endret April 21, 2016 av D.Toft Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
E39 M5 Skrevet April 21, 2016 Forfatter Share Skrevet April 21, 2016 Men huff sĂ„ dyrt for headers... Ess kit i posten đđ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 ja trimming er ikke billig haha. ess kit ja, hadde vÊrt en drÞm det, men da skal eg fÞrst kaste det orginale svinghjulet og clutchen for Ä sette pÄ lettere enkelmasse svinghjul og sports clutch, og der ryker jo 20tusen. sÄ ville eg boret ut blokken og montert stÄlforinger og smidd innmat med litt lavere komp. og mappet den ordentlig, da ess chippingen gir litt mager blanding? eller har dem endret programvaren? Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
E39 M5 Skrevet April 22, 2016 Forfatter Share Skrevet April 22, 2016 Nja, ikke vet jeg, men har hÞrt de sliter med lavt bensintrykk pga for svak leveringsmengde fra pumpe. Har byttet til aeromotive 340 pumpe, skal holde den.... Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 (endret) ja det kan vÊre. er denne pumpen plug and play? hvem av dem 340 pumpene har du? regner med jeg mÄ bytte pumpe selv en gang, og da er det greit Ä oppgradere Endret April 22, 2016 av D.Toft info Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
E39 M5 Skrevet April 22, 2016 Forfatter Share Skrevet April 22, 2016 340 stealth, midtuttak. ikke helt plug and play nei. MÄtte tilpasse da diameter ikke var samme. MÄtte ogsÄ modde nederst for innlÞpet. Kliopet opp plastikken og monterte en rustfri slangeklemme. Lett mod da. Og loddet ledninger selfÞlgelig. Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 har du SKU nummeret pÄ den? evt bilder av oppsettet ditt? Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
E39 M5 Skrevet April 23, 2016 Forfatter Share Skrevet April 23, 2016 http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-AEROMOTIVE-340LPH-Stealth-Center-Inlet-Fuel-Pump-11540-11140-BMW-/121962808601?fits=Car+Make%3ABMW%7CCars+Type%3AM5&hash=item1c658cc519:g:h0YAAOSwd3dXF5P Har ikke bilder dessverre... kanskje lage en diy ved ess kit bygging? Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 den er grei.  ja lage en DIY eller selge meg ditt ess kit billig Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ