Pesslaad Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 Har lest at å fram på nettet om dette med å montere e36 tannstang på e30. Men står ingenting om hvor mye man må space for at det skal passe. Noen som vet hvor mye jeg må space? Har ikke motoren i bilen og forstillinga blir tatt ned, så greit å vite med en gang hvor mye jeg må space Thanks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet April 27, 2016 Forfatter Share Skrevet April 27, 2016 Gjelder forsåvidt en bil med rekkesekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet April 29, 2016 Forfatter Share Skrevet April 29, 2016 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet April 30, 2016 Forfatter Share Skrevet April 30, 2016 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Mai 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2016 Opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Mai 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2016 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 8, 2016 Share Skrevet Mai 8, 2016 Mine er 15mm tykke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Mai 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2016 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spinndu Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 Må mann bruke styrestag og rattstamme fra E36 i tillegg til tannstang når mann bytter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Mai 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2016 Rattstamme brukes det org. Styrestag så kan du både bruke fra e36 (indre og ytre) eller fra e30. Men kan ikke mikse de styrestagene i sammen Men må bruke servoledd fra E30 men også lest at du kan kappe den som ikke er beregnet for servo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå