Gå til innhold

Ny clutch e36 m3 3.2

thomaleo
 Share

Anbefalte innlegg

har vært litt i søkeboksen men ble ikke kjempeklok på det jeg fant der, ja jeg fant mange tråder om dette, men de var enten veldig gamle eller utdatert info

så spørsmålet står slik: raslelyd fra clutch/drivverk når bilen blir stoppet med clutchpedal UTE, lyden er borte når pedalen er INNE mens man stopper, utløserlager eller girkasse?
uansett hvordan jeg vender å vrir på det så er clutchen småsliten, kan finne på å slure hvis man tar løs hardt på tørr asfalt.
er en bil med 321 hk som orginalt, hva anbefaler folk?? erfaringer??

gjerne en som tåler litt mer effekt enn orginalt, en som tåler ca 350 hk og 400 nm?? vil opprettholde den komforten som er der per dags dato.

lettet svinghjul? er det vits? hvor merker man forskjell?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jeg kjørte med original clutch og originalt svinghjul på min S50B32 i 5 år og hadde aldri noe problemer. Men jeg driver ikke med drifting og så veldig mye burning. 

Hvilke type clutch du bør ha kommer helt ann på hvordan du skal bruke bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Øyvind L. skrev:

Jeg kjørte med original clutch og originalt svinghjul på min S50B32 i 5 år og hadde aldri noe problemer. Men jeg driver ikke med drifting og så veldig mye burning. 

Hvilke type clutch du bør ha kommer helt ann på hvordan du skal bruke bilen.

har vært borti det når jeg tar løst hardt at clutch slurer før dekkene slipper. er derfor jeg har nevnt oppgradering. men mest trolig går jeg for orginalt etter tips herifra og derifra :)

driver ikke med drifting eller burning selv heller, ikke med denne bilen ihvertfall [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...