kgjersda Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Hei, fant denne i min egen BMW. Trodde den var fra en jakke eller noke, så kom jeg over den igjen i en delebil. Tror det er en form for BMW-del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 22 minutter siden, kgjersda skrev: Hei, fant denne i min egen BMW. Trodde den var fra en jakke eller noke, så kom jeg over den igjen i en delebil. Tror det er en form for BMW-del? Det ser ut som noe som følger med flexi-bånd til hund Man har ikke bruk for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Fikk ikke redigert forrige innlegg. Mulig det er noe annet altså men den er lik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgjersda Skrevet Mai 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2016 Her er den jeg fann i min egen bil. Du har nok helt rett. Det ligner veldig. Takk for oppklaringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Jepp. De dukker opp overalt, men bare å kaste den, er ikke brukandes til noe. Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå