stiiaN92 Skrevet Mai 6, 2016 Share Skrevet Mai 6, 2016 (endret) Hei... Litt usikker på hva jeg skal sette som tittel på denne... Men. Det som skjer. Når jeg holder gasen stødig på samme sted uansett hvor... Så dipper den litt av og til så går opp igjen til der den var.. Og av og til litt over også. Den gjør noe merkelig i idle i tillegg. Men jeg legger ved en video av det her. Takk for svar Endret Mai 6, 2016 av stiiaN92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiiaN92 Skrevet Mai 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2016 op Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 Jeg ville sjekket om den drar falsk luft ett sted, du kan bruke startgass rundt innsug etter LMM. Du må være forsiktig med å spraye rundt eksosmanifoilen så du ikke setter fyr på bilen. Prøv også å koble av LMM og sjekk om problemet forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiiaN92 Skrevet Mai 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2016 20 timer siden, warg skrev: Jeg ville sjekket om den drar falsk luft ett sted, du kan bruke startgass rundt innsug etter LMM. Du må være forsiktig med å spraye rundt eksosmanifoilen så du ikke setter fyr på bilen. Prøv også å koble av LMM og sjekk om problemet forsvinner Skal prøve dette. takk for svar. Gir tilbakemelding om hva som skjer om 2-3 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå