Danniiel Skrevet Mai 7, 2016 Share Skrevet Mai 7, 2016 Har en e34 som blir solgt ideler. Skal ha noen dyser og dørtrekk selv, ellers så er de meste tilsalgs:) Er skinnseter iden i helt ok stand. Slitt på førerstol.. Ellers så er der breifront på den. Par flekker med overflaterust og en liten pulk på pansere. Ta kontakt så skaffer jeg bilde av den enkelt deler du er intr i. Venstre framdør og høgre bakdør er solgt. motatt bud på 800kr på skjørt men vil ha 1000 Ellers så vil jeg ha 3500 for skinnseta og 2000-2500 for fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mai 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2016 Enda ett sett til med skinnseter er vist komt, dette er uten armlen.. tenker 3000 for de med armlen og 2000kr for de uten ørsta, møre og romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markus-andre Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 fint interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marc95 Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Har du stikkakslingene, hva tenker du i pris for begge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hasse Skrevet Juli 17, 2016 Share Skrevet Juli 17, 2016 Hei! Jeg trenger baklukelåsen, dvs mekanikken innenfor selve låssylinderen. Har du denne? mvh Hans Fredheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå