Mariuse34 Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 (endret) På jakt etter noen deler fra 99-01 modell E39. Delene sitter både på preface og face, så interessert i begge deler. For å spesifisere så er jeg på jakt etter girvelger til steptronic produsert mellom 09/99 og 09/01. Jeg er også på jakt etter Øvre bremselys bak muligens, må bare sjekke kabler ordentlig først. Videre er jeg interessert i bakluke til E39 facelift i Oxfordgrün. Trenger ikke øvre bakluke eller lys. Endret Mai 11, 2016 av Mariuse34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 Har noe fra preface liggende, hva trenger du?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 er veldig greit å lage en ordentlig tråd, der man blant annet skriver HVA en ønsker å kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 3 timer siden, D.Toft skrev: er veldig greit å lage en ordentlig tråd, der man blant annet skriver HVA en ønsker å kjøpe.. Enig. Har presisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå