BjornarHS Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 (endret) "Leker" meg med tanker om andre hjul på min e36, og lufter derfor mine bbs rs713 for byttehandel. Dette er orginale 2-delte tyske BBS felger produsert i 1996. 4STK 17x8" ET15 (Senter: 74,1MM (BMW E39/E38 size) så jeg har brukt senterringer på min E36. Kjøpte de i vinter, da var de slitte og lakkert grønne senter, deretter pusset jeg de opp med med: - Nye skruer (gullskruer fra SRR). - Nogarosilber senter (lakkert ved 2K lakk, resultatet er fint, men er man ute etter strøkne felger ville jeg fått senteret pulverlakkert). - Polert kant (pyntekanten er av). - Nye senteremblem (ikke orginale). To av dekkene er 6000km gamle (men ikke spunnet/herjet med så det er mye gummi igjen) de to andre var nye for ikke lenge siden. Desse er alle av merket Federal 595SS (205/45.R17) Som sagt er det bytte jeg er ute etter, da helst felger med gode dekk så man slipper å tenke på det. Helst noen delte felger, men mye er av interesse Uten sort senteremblem: På bil med rette emblem: Ikke særlig giret på å sende...holder til i ålesundområdet Endret Desember 3, 2016 av BjornarHS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 Med luftadapter og senterverktøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 17, 2016 Share Skrevet Oktober 17, 2016 Kan jeg få lov til å spørre hvor du handlet skruene henn? Skal begynne med felgene mine snart har helt likt sett i 18" så da vill jeg gjerne bytte skruene også Tusen takk for svar på forhånd, Håper på raskt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2016 1 time siden, Enes Yakici skrev: Kan jeg få lov til å spørre hvor du handlet skruene henn? Skal begynne med felgene mine snart har helt likt sett i 18" så da vill jeg gjerne bytte skruene også Tusen takk for svar på forhånd, Håper på raskt svar Hei! Kjøpte boltene hos "srr hardware", de har vanlig nettside med butikk, men tror jeg kjøpte boltene mine gjennom ebay butikken deres M7x24 skruer https://www.srrhardware.com Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 17, 2016 Share Skrevet Oktober 17, 2016 49 minutter siden, BjornarHS skrev: Hei! Kjøpte boltene hos "srr hardware", de har vanlig nettside med butikk, men tror jeg kjøpte boltene mine gjennom ebay butikken deres M7x24 skruer https://www.srrhardware.com Tusen takk for raskt svar! Da blir de handlet med engang. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå