Gå til innhold

(SOLGT) Lufter 2-Delte BBS RS713 (RS2) 17x8", bytte i andre felger.

BjornarHS
 Share

Anbefalte innlegg

"Leker" meg med tanker om andre hjul på min e36, og lufter derfor mine bbs rs713 for byttehandel.

Dette er orginale 2-delte tyske BBS felger produsert i 1996. 

4STK 17x8" ET15 (Senter: 74,1MM (BMW E39/E38 size) så jeg har brukt senterringer på min E36.

Kjøpte de i vinter, da var de slitte og lakkert grønne senter, deretter pusset jeg de opp med med:
- Nye skruer (gullskruer fra SRR).
- Nogarosilber senter (lakkert ved 2K lakk, resultatet er fint, men er man ute etter strøkne felger ville jeg fått senteret pulverlakkert). 
- Polert kant (pyntekanten er av).
- Nye senteremblem (ikke orginale).

To av dekkene er 6000km gamle (men ikke spunnet/herjet med så det er mye gummi igjen) de to andre var nye for ikke lenge siden. Desse er alle av merket Federal 595SS (205/45.R17)

Som sagt er det bytte jeg er ute etter, da helst felger med gode dekk så man slipper å tenke på det. Helst noen delte felger, men mye er av interesse :)

Uten sort senteremblem:
IMG_20160214_162353.jpgIMG_20160214_162401.jpgIMG_20160214_162408.jpgIMG_20160214_162559.jpg

På bil med rette emblem:
DSC_0008.jpgDSC_0018.jpgDSC_0025.jpg

IMG_20160214_162614.jpg

Ikke særlig giret på å sende...holder til i ålesundområdet :)

Endret av BjornarHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
1 time siden, Enes Yakici skrev:

Kan jeg få lov til å spørre hvor du handlet skruene henn? :) Skal begynne med felgene mine snart har helt likt sett i 18" så da vill jeg gjerne bytte skruene også :)

Tusen takk for svar på forhånd, Håper på raskt svar :)

Hei!

Kjøpte boltene hos "srr hardware", de har vanlig nettside med butikk, men tror jeg kjøpte boltene mine gjennom ebay butikken deres :) M7x24 skruer :)

https://www.srrhardware.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, BjornarHS skrev:

Hei!

Kjøpte boltene hos "srr hardware", de har vanlig nettside med butikk, men tror jeg kjøpte boltene mine gjennom ebay butikken deres :) M7x24 skruer :)

https://www.srrhardware.com

Tusen takk for raskt svar! :) Da blir de handlet med engang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...