Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Har nå nylig ettermontert DSP i min E39. Ja kanskje litt tåpelig retrofit å gjøre i 2016 men elsker ekstrautstyret i e39/e38.Uansett, jeg har sedan og har hentet alt fra en touring bortsett fra subben som er forskjellig og vil inn å kode dette med NCS Samt kode at jeg har m sound foran i dørene. Alt fungerer helt fint men når jeg skal inn å finne DSP i NCS Expert så ligger den ikke i listen over moduler. Har skrevet DSP inn i zcs med NCS  men får fortsatt ikke opp noe modul. Leser helt fint av DSP i inpa. Noen som vet hva jeg bør gjøre? Takker for alle svar. 

Edit:

Siden det var lite respons så skal jeg prøve å få med litt mer informasjon som kanskje kan være relevant og jeg håper noen kan komme med noe inspill eller tips som muligens kan fungere.

Jeg har i forbindelse med retrofitten av dsp også retrofitttet orginal telefon og navigasjon. Jeg får kontakt med alle moduler i inpa men telefon og dsp har ikke dato for når de er produsert når jeg leser av de. Det er også disse to modulene + radio modulen jeg ikke får kontakt med i ncs. Jeg har nå skrevet inn alt jeg har ettermonter i ZCS men ncs vil ikke kontakte noen av de. 

Har også disse feilkodene på Dsp(se bilde).

dsp.jpg

Endret av salnes34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...