Gå til innhold

Kode DSP med NCS expert. Finner ikke modulen


sAlnes
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har nå nylig ettermontert DSP i min E39. Ja kanskje litt tåpelig retrofit å gjøre i 2016 men elsker ekstrautstyret i e39/e38.Uansett, jeg har sedan og har hentet alt fra en touring bortsett fra subben som er forskjellig og vil inn å kode dette med NCS Samt kode at jeg har m sound foran i dørene. Alt fungerer helt fint men når jeg skal inn å finne DSP i NCS Expert så ligger den ikke i listen over moduler. Har skrevet DSP inn i zcs med NCS  men får fortsatt ikke opp noe modul. Leser helt fint av DSP i inpa. Noen som vet hva jeg bør gjøre? Takker for alle svar. 

Edit:

Siden det var lite respons så skal jeg prøve å få med litt mer informasjon som kanskje kan være relevant og jeg håper noen kan komme med noe inspill eller tips som muligens kan fungere.

Jeg har i forbindelse med retrofitten av dsp også retrofitttet orginal telefon og navigasjon. Jeg får kontakt med alle moduler i inpa men telefon og dsp har ikke dato for når de er produsert når jeg leser av de. Det er også disse to modulene + radio modulen jeg ikke får kontakt med i ncs. Jeg har nå skrevet inn alt jeg har ettermonter i ZCS men ncs vil ikke kontakte noen av de. 

Har også disse feilkodene på Dsp(se bilde).

dsp.jpg

Endret av salnes34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...