pedro Skrevet Mai 21, 2016 Share Skrevet Mai 21, 2016 (endret) Hei Det er dratt i utløserspaken under baksetet for kalesjemotorene og den bakre motoren som er til cabdekselet har blitt løst ut. Prøvde å ta caben ned og hørte den ene motoren(e) gå uten at caben gikk ned. Jeg løste ut begge motorene og satte dem begge på plass og trykket knappen til caben ned i øverkant for å få caben ned. Etter dette ble det stille fra motorene. Ingenting skjer. Sikkringen er ikke defekt. Det blinker rødt fra bruteren sålenge tenningen står på. Har løst ut motorene og satte dem tilbake på plass en gang til uten respons fra moterene. Bryteren blinker nå rødt så lenge tenningen er på. Jeg har forsøkt å trykke inn knappen og sette på tenningen på hakk to uten at det hjelper eller kommer en lyd. Hva pokker er galt? Må bytte støtdempere bak og trenger å få cabben i orden da disse lekker og bilen skal på EUkontroll. Kan noen hjelpe meg her? Mvh Per Endret Mai 22, 2016 av pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå