Streaxu Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Hei, driver å bytter til motor å ledningsnett fra facelift 325 i min preface e30. Den er original 320, men har motor fra e34 320. 325 ledningsnettet jeg skal ha i den mener jeg er ifra en 325 touring. Hva skal jeg gjør med kontakten på bilde nr. 1 og 2? Skal den skjøtes med den på nr. 3 på noe vis? Så det var dratt to ledninger fra før men jeg vil gjøre det opp igjen selv. Takker så mye for svar da jeg ikke har satt meg så mye inn i dette enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streaxu Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 Bilen er preface med 320 og jeg skal ha 325 facelift motor å motornett i den om innlegget var litt missledende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Mai 29, 2017 Share Skrevet Mai 29, 2017 fikk du ett godt svar på dette noen gang? Lurer på nøyaktig det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streaxu Skrevet Juni 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2017 (endret) On 5/29/2017 at 21.15, arne-vig skrev: fikk du ett godt svar på dette noen gang? Lurer på nøyaktig det samme... Nei fant ut av det selv, kontakten på bilde nr1. og 2 skal ikke brukes, bare den på nr.3 Der skal svart inn på turteller (dro den bare til coilen på min), og hvit/gul skal på forbruksmåler (svart å hvit(?) ledning på facelift nettet), den koblet jeg bare på riktig ledning i ledningspakka som går inn til ECU. Om du ser på M50 i e30 guiden så er det oversikt over motorstikk å hvilke ledninger som er turteller osv Endret Juni 1, 2017 av Streaxu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Juni 3, 2017 Share Skrevet Juni 3, 2017 Kjempegreier, fant ut av den sorte selv. Har Cab, så der tok jeg bare fra den sorte som kommer frem til ecu på sort. skal prøves med forbruk👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå