nette Skrevet Mai 26, 2016 Skrevet Mai 26, 2016 Hei. Holder på å få skilter på en bil som har stått i ro lenge som har tidligere vært ett prosjekt. Ledningsnettet er litt tullete, og jeg finner en sensor som jeg ikke er sikker på hva er til. ABS-lyset i bilen er på, kan dette være en ABS-sensor? Den kommer ut av ledningsnettet rett bak venstre lykt. Se bilder. En annen ting: cabrioleten på bilen er ødelagt og må byttes. Har ny cab i hus, men fant ut at det koster 6000 og tar to dager av profesjonell å gjøre! Noen som har erfaring med dette som vet om dette er en utførbar oppgave selv eller om det er enkelt å ødelegge?
nette Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Skrevet Mai 26, 2016 Bak CD-spilleren finner jeg en Dietz aktiv system adapter (17032). Lydanlegget funker ikke, og mistenker det kan være pga noe er smeltet i adapteren (se bilde). Har søkt etter denne på nettet men klarer ikke å finne denne spesifikke modellen av Dietz' aktiv system adaptere. Noen som vet hva jeg kan bruke som erstatning?
vegard89 Skrevet Mai 26, 2016 Skrevet Mai 26, 2016 Den du tror er abs sensor er ute temp føler. Den skal sitte i frontfanger helt nederst, men er usikker på om det er venstre eller høyre side.
nette Skrevet Juni 26, 2016 Forfatter Skrevet Juni 26, 2016 BUMP. Noen som vet hvor jeg kan få ny av denne aktivsystem radioadapter? (Dietz 17032) Eller noe jeg kan bruke som erstatning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå