Bogart_520DAT Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 I de siste har bilen kinnet vel lenge før den starter. Det skjer av og på og enkelte ganger må det 2 forsøk til før den starter. Men starter gjøre den hver gang enn så lenge. Noen teorier hva dette kan skyldes? Batteriet ser ut til å være ok etter sist jeg hadde bilen inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Det kan jo være mange grunner til problemet ditt, så det kan vel være greit å ta en diagnose. Min startet plutselig ikke en dag (bare kinnet), og da leste de feilkode på kortsluttning i ledningsnettet til dysene. Det viste seg at feilkoden kom fordi motor-styreenheten var svidd/ødelagt. Den nye styreenheten jeg får har nytt delenummer iforhold til den gamle, så de har tydeligvis gjort noen forbedringer. Bogart_520DAT reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Jeg har hatt startproblemer for et års tid siden, men da skjedde det ikke noe når jeg trykket på startknappen. Jeg byttet nøkkel (nøkkel nr 2), låste bilen og opp igjen uten at det ble bedre. Plutselig startet den igjen som ingenting har skjedd, fikk avlest koder, men de fant ingen feil. Bilen går som ei klokke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå