Jimbo92 Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Hei tenkte jeg må kvitte meg med litt overskudd av felger! Har ett rondel sett som jeg ikke trenger lengere dekkene på disse er ikke bra i det hele tatt er 18" felger og bredere bak en forran hvor mange tommer husker jeg ikke tenkte og selge disse for 2500kr disse passer e39 har ikke bilde av de rondellene jeg har men de er ikke i topp stand men helt ok dem kan brukes men ser ikke for jævlige ut dem er fine fortsatt! har også replica BBS felger 18" bare felger uten dekk som jeg selger for samme prisen 2500kr disse passer ikke e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Mai 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2016 de 2 settene står i Telemark Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myhree Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Jeg tar rondell felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Mai 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2016 Den er god noen måte jeg kan kontakte deg på? i dag eller i morra? reiser til riga til Torsdagen så er ikke hjemme igjen før til neste onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myhree Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Heisann Enten søk opp Mathias myhre på Facebook eller send meg en sms på 99267962 : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå