hemank Skrevet Juni 3, 2016 Share Skrevet Juni 3, 2016 (endret) Ikke pen men mekanisk god E34 525iX Touring selges som delebil, perfekt donorbil til manuell ombygning e.l. Fantastisk kjøremaskin som desverre har stått ubrukt de siste 2 årene. Bilen er komplett og har mye fine deler, blandt annet: - Komplett og generelt pent sportsinteriør i sort skinn (liten rift langs sømmen på pasasjerstol(ikke elektrisk)) - Komplett sort gulvteppe til stv. - Upåklagelig ZF manuel kasse - Mye nye bremsedeler (nyoverhalte m-kalippere forann fra E36 M3, skiver, klosser) - Sterk M50B25TU - Drivakslinger forann, fordelingskasse og andre iX-spesifikke deler i god stand - Fine sommer og vinterdekk på orginalfelger Understellsnummer er GD36762 for de som vil sjekke deler Feil/mangler: - Rust (bremserør, bensinrør, begge kanaler, gulv forann v/pedaler, kosmetisk rundt hele...) - Grunnmodul er defekt, fjernet så bilen kan kjøres. Påvirker el-vinduer, sentrallås og vindusviskere - En demper bak og en fjær forann er defekt - Andre småting som ett gåent baklys, viftemotstand gåen, vindusvisker bak defekt Selv vurderer jeg bilen som for mye arbeid å redde, da jeg er møkk lei rust. Kan fint kjøres, men ser helst at den hentes på henger. Kjøp bilen, ta ut alt som er verdt no, få igjen 3000 på vrakpanten og du sitter igjen med masse gode BMW-deler til en billig penge. 10000,- /bud, bilen befinner seg i Bærum, Akershus. Endret Juni 26, 2016 av hemank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemank Skrevet Juni 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2016 Flere som har spurt om mer bilder, så legger ut de jeg har tatt her: Kanal venstre bak Dårlig bilde, langsgående venstre kanal Kanal høyre bak Dårlig x2, langsgående høyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemank Skrevet Juni 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2016 (endret) Solgt Endret Juni 26, 2016 av hemank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg