Ingstaad Skrevet Juni 7, 2016 Share Skrevet Juni 7, 2016 Tenkte jeg skulle bygge om min E39 525D 2001 mod fra automat til manuel, og lurte på om jeg trenger hele drivverket nytt som mellomaksel, diff, stikkaksler? Er det noen som vet hva dette kan komme til å koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 (endret) du trenger vel strengt talt ikke diff, men du kommer nok til å få ganske heftig utveksling (merk: rå aks men høyt turtuall i 100+) nei prisen kommer vel ann på, hvor billig du får tak i deler osv. hva du eksakt trenger det veit jeg ærlig talt ikke gjerne informer rundt her hvordan du gjør det! ^^ og Lykke til! Endret Juli 3, 2016 av Freakshow Ingstaad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingstaad Skrevet Juli 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2016 On 3.7.2016 at 21.04, Freakshow skrev: du trenger vel strengt talt ikke diff, men du kommer nok til å få ganske heftig utveksling (merk: rå aks men høyt turtuall i 100+) nei prisen kommer vel ann på, hvor billig du får tak i deler osv. hva du eksakt trenger det veit jeg ærlig talt ikke gjerne informer rundt her hvordan du gjør det! ^^ og Lykke til! Det skal jeg gjøre når jeg kommer så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå