RenQ Skrevet Juni 9, 2016 Share Skrevet Juni 9, 2016 Hallo, Har en E32 1992 som skulle vært på Eu-Godkjenning innen 1mai. Fikk den tilbake og det eneste som var feil var SRS-Feilkode, og noen lyspærer. Har søkt litt og fant frem til en " Idiotsikker" Boks " SIR3 digital resetter " . Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt denne ? Eller kansje noen i Salten/Bodø området som har en ? Lyset blinker i 2-3 minutter så lyser det fast etter det. Forstå såppas at dette er noe som har vært feil og blitt fikset, men ikke fjernet. SRS lyset var på da jeg kjøpte bilen, noe som er litt rart siden jeg kjøpte den 2 dager etter den ble EU-Godkjent. Kansje noen andre har noe tips til hvordan jeg får bort denne feilkoden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krabbekrølle Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 (endret) http://e36-drift.blogspot.no/2009/04/14-diy-service-indicator-reset.html *** SPECIAL NOTE REGARDING SRS SYSTEMS ON *** E24 AND E30 CHASSIS (For use with Baum Tools CS1000, Carsoft Software or BMW MODIC.) On some E24 and E30 model BMWs, the RxD and TxD lines from the SRS control unit are not integrated into the 20 pin diagnostic socket found under the hood. In order to diagnose and reset SRS lights on these vehicles, you must tap directly into the harness coming from the SRS control unit. SRS bmw code defaut.pdf Endret August 30, 2016 av Krabbekrølle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenQ Skrevet Oktober 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2016 Hei, ikke meningen og bumpe en gammel post. Fant ut at Bmwen er førstegangs registrert i 92 men er en 93 modell. Sir 3 Kit ble kjøpt. Resetta koden, den var borte i en dag men kom så tilbake. Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre? er en 730Ia m60b30. Får ikke bilen gjennom EU-Kontroll. Har sjekket passasjersete og fant ingen sensor dær. Har lokalisert 2stk sensorer under panseret på hver side. Fikk dem sjekket og det va ingen problem med dem. Hvordan feilsøker jeg frem resterende sensorer o.l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå