Arnty Skrevet Juni 9, 2016 Skrevet Juni 9, 2016 (endret) Hva er Max hk og NM i 87mod 518? Å solenge ny motor holder seg innafor aksel vekta er det greit? står mellom s38b36 eller m60b40 om det let seg gjere.. Endret Juni 9, 2016 av Arnty
stig. Skrevet Juni 10, 2016 Skrevet Juni 10, 2016 letteste er vel og holde seg til m5 e28 m5 spec på 286 hk å 350nm , men man har jo også alpina turbo som var på 320hk og 500nm el no. største problemet er aksel vekt, har en kompis som driver med det samme, å til hans store frustrasjon så har han funnet ut at det er faktisk forskjell på div 518 hva aksel vekt er tillatt, ganske mye også. så kan jo hende du har flaks å har en 518 med høy tillatt aselvekt forran
Arnty Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Skrevet Juni 12, 2016 Okey takk for svar. I følge statens vegvesen er akselvekt foran 790kg. Er det da den med høy vekt? Og hva med understell? Hva er forskjell fex fra 535 og 518? Fjørbein foran?travers osv? Bak også?
stig. Skrevet Juni 13, 2016 Skrevet Juni 13, 2016 790 er ikke den høye. det er std 518 akselvekta. 535 kom med abs, så fjørbeina er annerledes, og det er andre dempere og fjører (dette passer omhverandre da fjørbeina har samme størrelse) 535 har ventilerte bremser foran, og annet stabstag. travers er vel lik fra 518-535 mener jeg. bak er ikke samme, 518 har trommelbrems, og 188 diff med små drivknuter og cv ledd på mellomaksel bak.samt 518 har faktisk ørlite breiere bakstilling så f,eks motere 10" breie felger bak gjør at de stikker utafor, det gjør de ikke på 535 535 har skivebrems bakstilling med brille foring (dette kom på 528 og 535 og m5, 528 har da 188 diff med store drivknuter og vanlig skrudd firkant flens inn på diff, 535 og m5 har 210 diff)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå