Jonas97 Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 Har problem med min e30, som har en motor fra e34 335i. når jeg kjøpte den fjusket den mye, og døde helt etter vært når jeg kjørte den. nå starter den ikke i det hele tat. Har skiftet fordeler, stift, plugger. Men vis jeg tar en plugg ledning med plug rett på coilen, kommer det 1 gnist når jeg tar på tenningen. Men ikke noe når jeg sjinner. noen som vet hva problemet kan være ? takk på forhånd 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 når du kjinner, hører du om bensinpumpa går da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas97 Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 Ja, den sviver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 du kan prøve og ohme veivsensor i framkant på motor, den bør ligge på rundt 500-510 ohm +- 10% du har jo to rele`r , et orange som er bensinpumpe rele, men det funker jo tydligvis da du hører pumpa gå, men hører du om det klikker i det hvite ? mener det er er til motorstyring (men husker ikke helt 100% ) det er ikke sikkert det klikker i det når du skrur på tenning , er mulig du må kjinne før det skal klikke i det, å jeg mener også å huske at det skal klikke/dure i tomgangsmotor når du setter på tenning/kjinner hvis ting er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå