Gå til innhold

Hjelp til pris - BMW E46 320D 2000 mod


 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Som tittelen på tråden sier, så trenger jeg sårt hjelp til å sette pris på bilen min. Link til bilder nederst i tråden.


Har fått et grisebra tilbud på en bil, og er derfor nødt til å selge BMW'en min i nærmeste fremtid. Den er en E46 320D 2000 mod, km stand 271000. Importert fra Tyskland i 2006, noe som kan være grunnen til at den har en litt annen kombinasjon enn andre "like" biler jeg har sett. M-sport understell og senket fra fabrikk, skinninteriør og multifunksjonsratt(som vist på bilder). Turbo byttet for 15000km siden. 

Den begynner å bære preg av alder, og har begynt å få en del rust her og der. Klarte å prestere å kjøre av veien i vinter, så jeg måtte bytte 3 dører, bakrute og støtfanger forran. B-stolpen fikk seg en liten knekk pga. setebelte som strammet seg under støtet, men den ble rettet ut igjen. Det som er synlig etter avkjøringa nå i ettertid er noen småbulker(støt) bakerst på taket, og litt på bakskjerm venstre side, og også at listene over vinduene på VS ikke ligger helt inntil karosseriet. 
Liten sprekk i bakfanger(som vist på bilde) etter at jeg presterte å rygge på et allerede pårygget skilt(derfor jeg ikke så det). 

Etter dørskifte sluttet fjernlåsen å fungere, men sentrallåsen fungerer om en bruker nøkkel. Har derfor en nøkkel til dør og en til tenning. Etter dørskifte begynte det også å lyse i airbaglampe, samt at en føler e.l. til antispinn har løsnet. Dette skal utbedres på verksted før evt. salg.

Annet enn disse kosmetiske skadene, så skal det sies at bilen går godt og det er heller ingen ulyder. Helt nye sommerdekk ble satt på for under 1mnd siden, og har også vinterdekk som kun har blitt kjørt på i en vinter.

 

Bilder av bilen

 

Hvor mye tror dere at den kan være verdt?

Endret av Dolandyret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt etter den type biler i det siste, og de selges for mellom 8-15000,- Du hadde gjerne fått mere om du hadde fikset feilkodene på airbag og bremser osv først, men den skal jo også EU godkjennes om få måneder, noe som gjør folk skeptisk til hvor mye utlegg som kommer på bilen. Håper det var ett greit svar, selv om det sikkert var lavere verdi enn du hadde håpet :) Er jo bare å slenge den ut på Finn.no til den prisen du ønsker, og se om du får noe respons evt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...