pezhi91 Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 Hei, Finnes det noe her som vil ta på seg oppdrag om å fjerne fartsperre på en M5 E60, og litt andre diverse coding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 21, 2016 Share Skrevet Juni 21, 2016 (endret) Jeg kunne godt ha gjort det. Men holder til i Asker EDIT: Men hvis du skal gjøre dette med fartssperra på BMW metoden så koster det deg en slump penger da det er en låsekode som skal til for å endre denne. Endret Juni 21, 2016 av SweetBMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pezhi91 Skrevet Juni 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2016 hva er forskjell mellom "din metode" og BMW metode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet Juni 21, 2016 Share Skrevet Juni 21, 2016 Forskjellen er kanskje å gjøre det i ISTA-P på BMW metoden og å gjøre det i NCS Expert. Kunne tenkt meg å vite om dette selv så jeg kan fjerne den på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet Juni 21, 2016 Share Skrevet Juni 21, 2016 (endret) Se jcolley post her. http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/438649-code-out-speed-limiter.html Ser ut til at å legge til s231A til VO/FA i NCS expert så lenge du har en euro-bil vil låse opp rev limiter. Er det dette som er M-drivers package kanskje? http://codinge90.com/ncs-expert-how-to-modify-vo-vehicle-order/ Endret Juni 21, 2016 av minim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 21, 2016 Share Skrevet Juni 21, 2016 Det er korrekt. Men det går rykter om at det kreves en FSC kode altså en låsekode osm kjøpes av BMW for å aktivere dette via ISTA P. Er bare å komme innom hvis noen vil prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet Juni 21, 2016 Share Skrevet Juni 21, 2016 Jeg kan teste det med Ista P til helgen igjen tenker jeg så da kan jeg se. I den tråden jeg lenket til så står det at FSC koden kun trengs i fra F10 M5, men kan gi det et forsøk på E60 også. Jeg får nok aldri testet om sperren faktisk er borte men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pezhi91 Skrevet Juni 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2016 jeg er helt grønn på koding selv, men si ifra uansett om du får resultat etter helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå