Chris11slett Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Vis noen vet noen som har gamle bmwer. send meg en pm. er ute etter e21, e23, e28, e30, e34.. Alt av intresse! Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 25, 2016 Share Skrevet Juni 25, 2016 har en 324td e30 touring som jeg tenkte selge da har andre ting å "surre" med, send meg pm om int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2016 pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 Har ett e34 prosjekt jeg vurderer å selge. Det er en 525 ikke godkjent ombygd til 535. Har en delebil/donorbil momset inn fra sverige. Jeg fikk godkjent fra BT å bruke denne som "donorbil" for å få den andre godkjent som 535. Tiden strekker ikke til, og prosjektet har nå stått i stampe i 4-5 år... Begge biler er hele og starter og går. Har liggende/kjøpt inn Kvasskam, grenrør (fra ireland engineering for bedre flyt i eksosen), Shortshift, FK 60/40 senk med TUV papirer, elektrisk kjølevifte, Ny lambda, div listverk +++ div andre deler. Ganske bra for rust. Bytta kanaler og det som var dårlig i gulv, så er ingen hull. Si fra om du er interessert! Her eller på tlf 99232366 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå