M.Lunde Skrevet Juni 25, 2016 Share Skrevet Juni 25, 2016 (endret) Noen som vet om det er noe forskjell på høyttalerene som kom med lci kontra pre-lci? Har pre-lci med hifi-anlegg (ikke det dårligste, og ikke toppmodell), med fronthøyttaler med delenummer 65136922214. En høyttaler er defekt (har byttet om sidene for å teste) men denne er litt vanskelig å få tak i. Lettere å få tak i etterkommeren - 65139143147. Men siden jeg bare skal bytte èn, så må de jo være ganske like i lyden tenker jeg på. Vurdere også dette settet, men er jo mellomtone og diskant i samme så det blir vel litt krasj? Må eventuelt opp på denne, men da blir det for dyrt igjen. Endret Juni 25, 2016 av M.Lunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Juni 26, 2016 Share Skrevet Juni 26, 2016 Tviler veldig sterkt på at du klarer å høre forskjell på pre-LCI og LCI høyttaleren. Bare å bytte med 65139143147. Fysisk er de identiske mtp på montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Lunde Skrevet Juni 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2016 Var det jeg regnet med,men tenkte det var greit å høre. Bestilte på koed nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå