Havardd Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 (endret) Yoyo, motorlampe begynte å lyse når jeg skulle hjem fra jobb idag! Bilen går dårlig å rister som et uvær, har skjedd engang før, da var det ene coilen som var død. Men da jeg ikke har diagnoseutstyr så får jeg ikke sjekket om det er dette som er feilen nå/hvem coil som har kvelds. Så noen som veit om det er en måte å finne ut om det er en coil som er feil uten å ta diagnose ? Eventuelt om en snill sjel i nærheten av Spydeberg, Østfold, som kunne lest ut feilkode for meg ? Endret Juni 30, 2016 av Havardd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 (endret) Hei. Dette kan du enkelt gjøre ved og koble av en og en kontakt på coilen. Når du gjør dette så hører du fort at bilen edrer gange hvis coilen din er i orden. Merker du ingen forskjell når du gjør dette så har du nok funnet hvem av di som er deffekt. Endret Juli 1, 2016 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå