Fonebone27 Skrevet Juli 1, 2016 Skrevet Juli 1, 2016 (endret) Hei har en BMW 7 serie som jeg har med Harge senking på som jeg magler TUV pappirer på, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike pappirer ?? info på fjer er 18/09 .. Hartge 31 01 0510 Endret Juli 1, 2016 av Fonebone27
quandt1960 Skrevet Juli 1, 2016 Skrevet Juli 1, 2016 Hartge sin hjemmeside er et godt tips eller en hyggelig mail til de.
Berhanse Skrevet Februar 2, 2017 Skrevet Februar 2, 2017 Fikk du ordet dette - jeg har også montert disse og trenger papirer for godkjenning - har du dem er jeg villig til å kjøpe kopi av dem - evt kan vi høre med Hartge i Tyskland (snakket med dem i dag) og spleise på nye papirer - hører fra deg
Fonebone27 Skrevet Februar 5, 2017 Forfatter Skrevet Februar 5, 2017 On 2.2.2017 at 1.20, Berhanse skrev: Fikk du ordet dette - jeg har også montert disse og trenger papirer for godkjenning - har du dem er jeg villig til å kjøpe kopi av dem - evt kan vi høre med Hartge i Tyskland (snakket med dem i dag) og spleise på nye papirer - hører fra deg Ja sende mail til Harge tyskland og fikk hjelp dær. Måtte betale ca 700 kr for papirene. Biltilsynet beholt dem etter kontroll, det synes jeg var litt rart.
Fonebone27 Skrevet Februar 5, 2017 Forfatter Skrevet Februar 5, 2017 Thank you for your inquiry. We have checked our archives and found your requested TÜV certificate regarding our HARTGE sports suspension for your BMW 730d F01 with the following ref. number: 31 01 0510. Our TÜV documents are only in combination with a certain HARTGE reference number and based on a particular BMW car model. If you want to order a TÜV parts certificate, TÜV certificate or a test report, please send us an email (verkauf1@hartge.de) with your address and the exact details. For every TÜV certificate, we charge a fee of 70 EUR including our VAT. You will then receive the banking details. The dispatch takes place after receipt of the advance payment. Please note that we send our TÜV certificates by mail only, being signed and stamped by us which are required. Mit freundlichen Grüßen / Salutations cordiales H. HARTGE GmbH & Co. KG An der B 51 D - 66701 Beckingen, Germany Fax: 0049 - 6835 - 506-17 Email: verkauf1@hartge.de Internet: www.hartge.de Think before you print - save energy and paper Ust.-IdNr.: DE812107531 Kommanditgesellschaft: Sitz Beckingen Handelsregister Saarbrücken HR A 61484 Pers. haft. Gesell.: Geschäftsführungsgesellschaft Herbert Hartge mbH Sitz Beckingen Handelsregister HR B 64236 Geschäftsführer: Herbert Hartge -----Original Message----- From: ***@*********** [mailto:**************] Sent: Sonntag, 31. Juli 2016 18:56 To: Verkauf2@hartge.de Subject: Kontaktformular Anfrage englisch Kontaktformular ================================= Name: Bjarne ******* Strasse: ************* Ort: ***** Land: Norway Telefon: 917******* EMail: ************ Bemerkung: I have a BMW 2009 F01 (730 d ) whit Hartge suspension and need papers on them. Can you send it to me please ( TUV)Or help me find out where to get them. Thanks. Numbers on them are: 18/09 Hartge 31 01 0510
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå