bmwe_e36 Skrevet Juli 5, 2016 Share Skrevet Juli 5, 2016 (endret) Hei Jeg vurderer å selge en god del karosseri deler til e21. Da jeg ikke har tid til et så stort prosjekt, og alt for mye rust på bilen. Selger alt helst samlet. Må også hentes, holder til i Eidskog. Kom med bud, men ingen skambud;-) har følgende: bakskjerm venstre ( tilpaset bil) bakskjerm høyere ytre inerskjerm venstre ( ny men siter på bil, skjæres ut før eventuelt salg) ytre inerskjem høyere indre inerskjerm venstre (ny men siter på bil, skjæres ut før eventuelt salg) skjerm kant venste skjerm kant høyere kanal venstre (tilpaset bil) kanal høyere kanal venstre bakre nedre bit bakskjerm høyere bagasje gulv plåt venstre bagasje gulv plåt høyere bakplate frontplate panser bakluke Mvh Jim Endret Juli 5, 2016 av bmwe_e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Juli 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 (endret) Hei. Tar gjerne den frontplaten, bagasjeromsplater og innerskjermer, evt bakplaten også om den ikke er for dyr. Hva tenker du for det? Skal til nesodden og rudsogen til helgen så kan hent da Endret Juli 12, 2016 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm2 Skrevet August 25, 2016 Share Skrevet August 25, 2016 Er innt i taket med taktrekk hvis det er i bra stand og UTEN soltak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet September 6, 2016 Forfatter Share Skrevet September 6, 2016 Har bestemt at jeg beholder delene, og ordner karosseriet jeg har😉 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Januar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2017 Har vel bestemt meg for å selge dette igjen, om jeg får et bra bud😉 karosseriet kan også følge med.har ikke noe særlig annet en bare karosseriet, har også et par rustene dører. Kan fikse bedre bilder av karosseriet også, selger helst samlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2017 Noen intriserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå