JayDawgKL Skrevet Juli 11, 2016 Share Skrevet Juli 11, 2016 Heisann, sliter litt med å finne riktig fjærer til bilen min, den kom levert med 226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS Må bytte fjærer pga fjærbrudd på EU kontroll, og likte hvordan bilen føltes fra før av, men finner ikke fjærer tilsvarende de jeg hadde da de er 225mm lange, 145 ytterdiam, og tråddiameter er 16.2mm, noen som vet hvor jeg kan få dette eller tilsvarende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 11, 2016 Share Skrevet Juli 11, 2016 Utenom senkesett så er det ikke meningen at du skal kunne kjøpe (velge) fjærer til denne selv. Du må derfor gi regnr. til GS, Koed, Bavaria, Jæger osv. så finner de riktige fjærer til akkurat din bil, med din vekt og utstyrspakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Juli 11, 2016 Share Skrevet Juli 11, 2016 jeg fikk ihvertfall kjøpt fjør til e46 med msport understell hos bilxtra når jeg trengte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå