BMW-cab Skrevet Juli 11, 2016 Share Skrevet Juli 11, 2016 (endret) - Endret November 19, 2016 av BMW-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 Når ble sist service tatt og km lengde ? Jeg ville startet ut med å ta turen til noen som kan kjøre en diagnose på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Juli 17, 2016 Share Skrevet Juli 17, 2016 Det kan være flere ting. For det første kan det ha med innsug/forbrenning å gjøre og dette burde kunne leses og tolkes med diagnose. Det andre som noen av disse modellene er berørt av er at det kan lekke olje inn via svinghjul til clutch pga sprekk. Dette vil kunne gi slip på overføring. Du burde først få gjort en diagnose, så sjekke det mekaniske med det jeg nevner samt sjekke hardykoblingene for sprekker. Grunnen til at jeg mistenker mekanisk er at du sier motor går fint på tomgang. Men kan ikke utelukke noe med innsug eller forbrenning uten diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå