dalean Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Hei, Jeg skal skifte bremser foran på min F11 så lurer jeg på om kalipperene har sånn skru stempel eller vanlig? Hørt at man må bruke spesial verktøy som både presser og skrur samtidig når det gjelder sånne skru stempler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasnesen Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Nei skal ikkje skru, kun presse inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalean Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 Er det skru stempler bak i forbindelse med det elektriske håndbrekket? så det er bare til å tvinge inn stemplene foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasnesen Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Ikkje skru stempel der heller, men der må du enten bruke ekstern 12v ned på kontakten til stempelet og reversere stempelet eller presse inn stempelet inn manuelt mens ein anna person tar av og på brekket.av og på av og på....til stempelet er heilt i bunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalean Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 okei, takker for svar! Da setter jeg igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå