kgjersda Skrevet Juli 17, 2016 Share Skrevet Juli 17, 2016 Fikk påpakning på EU-kontroll at jeg må bytte begge bremserørene bake. Har bestilt inn originale bremserør for å bytte samt legge på et lag med tectyl for å forhindre rust. Har forstått det slik at originalrørene ikke er forhåndsbøyde og at de er av stål. Kan jeg bøye de for hånd eller kan jeg bruke verktøyet her fra Biltema? Står bare messing, kobber og aluminium med originale stålrør burde vel gå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hgotten Skrevet Juli 17, 2016 Share Skrevet Juli 17, 2016 Det røret jeg fikk levert av GS var forhåndbøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgjersda Skrevet Juli 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2016 On 18.7.2016 at 0.42, hgotten skrev: Det røret jeg fikk levert av GS var forhåndbøyd. Var det rør 9 og 10 du byttet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgjersda Skrevet Juli 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2016 Hentet rørene nå hos Brages og de var ikke forhåndsbøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgjersda Skrevet Juli 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2016 Et spørsmål til. Hvor langt frem går disse rørene? Hvor er første koblingspunkt 7 og 8 i følge diagrammet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 det skal være oppunder passasjerstolen. rett der gulvet går opp mot torpedo vegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgjersda Skrevet Juli 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2016 Noen i Ålesund-området som har koningsverktøy til å lage "bubble flares"? Klarte i all hu og hast å montere venstre bremserøre i feil retning, så har den store koblingen bake. Trenger å kutte rørert og bytte om på koblingenee. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå