MikkeM Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 (endret) Hei.. Har en F11, 520d, 2011 modell som jeg skal bytte girolje/ filter på. Har søkt en del rundt på nettet, men ikke funnet noen god DIY-tråd på dette. Har funnet denne siden, men det er til E39. Noen som vet om det er likt/ nogenlunde likt? Evt om noen har en DIY til F11/10? Endret Juli 28, 2016 av MikkeM Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 Om du ikke får noe svar i løpet av morgendagen så kan jeg se om jeg finner instruksjonenen og kan sende dem til deg. Send meg gjerne en pm om du ikke får svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikkeM Skrevet Juli 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2016 Ok. Kjempefint. Takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 Ser ganske likt ut som oljeskift på 6-trinns versjonen av den kassa. Videoen vedlagt er på 6HP kassa, mens du har 8HP45 http://www.zf.com/brands/en_de/zf_parts/technology_in_practice_zp/oil_change_procedure_zp/how-to-change-oil.html http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1016592 johanngj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikkeM Skrevet Juli 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2016 OK, takk for det. Vet du om filteret sitter fast i pannen hos meg, så jeg må bytte både panne og filter, eller er filteret løst hos meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 Filter sitter i bunnpanna orignalt på vår F10 på GA8HP45Z kassa som sitter der. Dessverre må du nok kjøpe ny bunnpanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikkeM Skrevet August 1, 2016 Forfatter Share Skrevet August 1, 2016 Ok, var det jeg mistenkte. Fant ikke løst filter som del. Takk for info.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå