Nexsor Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 (endret) Skulle bytte bremseskiver bak, men har fått tilsent et par som ikke passet min bil. Brukte regnr'et når eg bestilte, men de passet ikke alikevell. Mulig det er til en E46 med større motor eller en annen type kalipere. Får mer igjen for og sende de i retur og har returseddel, men håper å slippe å sende de i posten. Holder til i Sandefjord. Helt nye, bare åpnet embalasjen. Kjører en 2004 mod E46 316i. Kjøpte de hos skuvat.no link: https://www.skruvat.no/Bremseskive-P29112.aspx Produktinformasjon Hullsirkel-ø [mm] 120 Navdiamter [mm] 166 Bremseskive tykkelse [mm] 19 Ytre diameter [mm] 276 Hulltall felg 5 Høyde [mm] 60 Navehull-ø [mm] 75 Monteringsside Bak Bremseskivetype Ventilert Mvh Thomas Søreng Endret August 12, 2016 av Nexsor Ikke til salgs lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nexsor Skrevet August 9, 2016 Forfatter Share Skrevet August 9, 2016 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nexsor Skrevet August 12, 2016 Forfatter Share Skrevet August 12, 2016 Sendt i retur, så er ikke til salgs lengre. Vet ikke åssn eg får slettet denne posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå