stig. Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 Har kjøpt meg en 530 dat, å den er midt i blinken som bruks bil, men det mangler en vesentlig ting, nemlig feriekule (hengerfeste) å det er veldig irriterende, så har noen en delebil etc etc stående, evnt et løst hengerfeste å selge ?, aller helst avtagbart, men fast instalasjon kan også være interisangt. å noen som vet om det er likt på sedan og touring, jeg har hatt av alt sammen på min 2001 touring som hadde avtagbart, å der satt jo hele sulamitten i den alubjelka ratt bak fangeren så der kan jeg vel se for meg at sedan også fint kan passe, men om det er likt på fast kule er jeg ikke sikker på vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 Hei har henger feste fra 97 E39 touring henger feste er avtagbart men har sittet på en god stund og lås sitter fast og jeg har ikke nøkkelen til den men ellers så er alt på stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 beklager blei vist solgt i det jeg skrev innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 8, 2016 Forfatter Share Skrevet August 8, 2016 ja da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 9, 2016 Forfatter Share Skrevet August 9, 2016 Fått tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå