Heiho Skrevet August 8, 2016 Share Skrevet August 8, 2016 Har en Bmw F11 som jeg tenkte og få montert solfilm på, tenkte ifra A-stolpen og helt bak. Jeg er veldig usikker på hvor mye % jeg skal gå for. Noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 8, 2016 Share Skrevet August 8, 2016 Antar du har sett f11 med orginalt mørke ruter, tipper de er ca 35-40%. Hadde iallfall ikke valgt mørkere på fremdørene. Bak kan du jo velge litt mørkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiho Skrevet August 8, 2016 Forfatter Share Skrevet August 8, 2016 Er orginalt stotede bak, mener dette er 30% ? Hvis jeg ikke tar helt feil. Tenkte kanskje 15 % bak, eller blir det kanskje i det mørkeste laget? Blir vel kanskje litt stort skille hvis jeg velger 30% fram? ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 8, 2016 Share Skrevet August 8, 2016 Jeg har f10 med orginalt mørke ruter bak og solfilm foran. Mener filen er 38% og den er en veldig god match til det mørke bakrutene. Så hvis du skal legge film på det allerede mørke rutene bak så hadde jeg ikke lagt mørkere enn 30-40% tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå