Gå til innhold

Kjøp av Bmw 116d M-sport 2009mod

Magnusho
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vurderer å kjøpe en BMW 116d M-sport (interiør og eksteriør) 2009 mod som har gått 150 000km. Denne bilen ligger ute til 115 000,- 

Er det noen som har noe formeninger om denne bilen vil være lettsolgt ved senere anledning og til hvilken pris ca evnt om et halv år ca?

En annen ting jeg bekymrer meg over er dette registerkjede, dette er ikke byttet på bilen. Vil det være en stor risiko for at det ryker, og jeg vil få en kjempe regning. 

Takker for eventuelle svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke er at den er litt høyt priset med tanke på at du vil selge den igjen etter bare et halvt år. Men disse bilene kom med mye ulikt ekstrautstyr, ikke bare "m-pakken", så en titt på utstyrslisten er nødvendig for en sikrere vurdering (skriv inn VIN her, som du kan finne ved å oppgi regnr på vegvesen.no).

Om bilen er lettsolgt, vil selvfølgelig avhenge av prisen. Jeg var på jakt etter en slik bil selv, og har i den forbindelse lagret noen interessante annonser. Her er to som viser leiet. Merk at den siste lå ute i alle fall to måneder før den ble solgt, priset til samme som din, men gått kun 90 000 km.

BMW 1-serie 116D M-SPORT 2009, 134 000 km, kr 106 000,-

BMW 1-serie 116D M-SPORT 2009, 89 770 km, kr 120 000,-

Når det gjelder registerkjede, så kan du ringe til Bavaria og få sjekket om det er aksjon på denne bilen (igjen trenger du regnr).

Endret av Basse Lusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...