'BMW' Skrevet August 21, 2016 Skrevet August 21, 2016 Trodde installasjonen skulle bli plug-and-play, da lyktene har en kontakt som matcher de originale parkeringslysene. Men det fungerer ikke, verken på høyre eller venstre side. Det er spenning frem til parkeringslys-kontakten og jeg måler 125 ohm i lykten. Antar det er en motstand for å unngå feilmelding. Noen som kjenner årsaken?
ErikTveit Skrevet August 21, 2016 Skrevet August 21, 2016 (endret) Dumt spørsmål, men må spørs.Prøvd å bytte om pluss og minus? Endret August 21, 2016 av ErikTveit Skriveleif Reef89 reagerte på dette 1
kabeldeigen Skrevet August 21, 2016 Skrevet August 21, 2016 22 minutter siden, ErikTveit skrev: Dump spørsmål, men må spørs.Prøvd å bytte om pluss og minus? Første jeg tenke på også
'BMW' Skrevet September 20, 2016 Forfatter Skrevet September 20, 2016 (endret) Feil polaritet anså jeg som umulig siden kablingen i min bil ikke var "klusset" med, men et sted måtte jo årsaken ligge.. Koblet opp med omvendt polaritet fra et eksternt supply og da fungerte den. Så løsning ble å klippe kablene mellom lykt og kontakt og krysskoble. Hvordan dette kan ha fungert på donor-bilen skulle jeg likt og visst. Endret September 20, 2016 av 'BMW'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå