VHaugen Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Hei Har kjøpt meg ein BMW F10 520D Alpinakvit 2011mod så eg har plana om å få mine egne personlige touches på, sikkert ganske vanlig å gjør dissa tinga men eg vil i alle fall ha det på min for at eg skal ver endå meir fornøgd med bilen, mangler liksom eit par små detaljer Planer: Flikke i nokon steinsprutar Renovere 19" M-sport felgane, alle 4 er kantkjørte av førre eigar. GS 21" ConCours grå farge LED i grøfter Svarte nyrer/side blinkera M-sport spoiler 3 stegs Polering for å få vekk nåkre små orange prikker i lakken på dører/fanger Det er no ein begynnelse før vinteren Har nokon god/dårlige erfaringar med GS 21" ane? Nåken pointer/tips for å få bilen til å skille seg litt ut blant dei alle 5-seriane, det er jo begynt å bli ein ganske vanlig bil no etter 5-6år med F10, menne, her eg bur i Førde er det heldigvis ikkje mange kvite F10'ar så går Her er eit par bilder av bilen etter eg kom heim med den etter henting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå