Tommy Solberg Dahl Skrevet August 25, 2016 Skrevet August 25, 2016 (endret) Hei! Holder på å legge opp til subkasse i bagasjerommet på min E46. Har kjøpt dette settet: http://www.bassbrothers.no/bilstereo/bilstereopakker/ground-zero-iridium-spl-12-basspakke Men jeg sliter litt med spilleren. Er en 2-din spiller med navi og diverse, av ukjent type. Det henger mange RCA kontakter på baksiden, men jeg finner bare en som er til subwoofer? I tillegg så finner jeg ingen remote utgang der. Er første gang jeg holder på med stereoanlegg, så jeg kan så godt som ingenting Edit: Ser på andre tråder at folk sier det er en blå ledning som er remote. Eneste blå ledningen jeg finner er denne, er merket med ANT, så tror det er noe antenne greier. Eller så er det andre løse kabler merket med blant annet ILL. Endret August 25, 2016 av Tommy Solberg Dahl
///M3 Skrevet August 25, 2016 Skrevet August 25, 2016 (endret) Kan godt bruke den ANT som remote. Den er til elektrisk antenne og gir + signal ut når du slår på spilleren. Holder med 1 RCA kontakt. Basskasse kjøres normalt i mono. Endret August 25, 2016 av ///M3
Tommy Solberg Dahl Skrevet August 25, 2016 Forfatter Skrevet August 25, 2016 Takk for svar! Hva brukes til å skjøyte sammen Remote kabelen og ANT? Fungerer det med wago eller 3M Scotchlock, eller må eg bruke noe annet?
///M3 Skrevet August 25, 2016 Skrevet August 25, 2016 Bruk skikkelige kabelsko som er isolerte,så det blir ordentlig kontakt.
Tommy Solberg Dahl Skrevet August 29, 2016 Forfatter Skrevet August 29, 2016 Hei igjen! Er ferdig å koble opp anlegget nå, men jeg har et problem med at forsterker ikke slår seg på. Har målt at det er 13V mellom + og - på forsterker. Imellom + og remote er det 12V når tenninga er både på og av. Mellom - og remote er det 0V. Har prøvd å legge en lask mellom + og remote, men forsterkeren vil fortsatt ikke skru seg på. Har prøvd å skifte sikringene på forsterkeren, fungerte fortsatt ikke. Noen som har peiling på hvorfor den ikke skrur seg på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå