Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Holder på å legge opp til subkasse i bagasjerommet på min E46.

Har kjøpt dette settet: http://www.bassbrothers.no/bilstereo/bilstereopakker/ground-zero-iridium-spl-12-basspakke

Men jeg sliter litt med spilleren. Er en 2-din spiller med navi og diverse, av ukjent type. Det henger mange RCA kontakter på baksiden, men jeg finner bare en som er til subwoofer?

I tillegg så finner jeg ingen remote utgang der. 

Er første gang jeg holder på med stereoanlegg, så jeg kan så godt som ingenting :)

14111625_928619497264103_1339013745_n.jpg

14137737_928622380597148_1079979412_n.jpg

Edit:

Ser på andre tråder at folk sier det er en blå ledning som er remote. Eneste blå ledningen jeg finner er denne, er merket med ANT, så tror det er noe antenne greier. Eller så er det andre løse kabler merket med blant annet ILL.

14111914_928639533928766_541721453_n.jpg

Endret av Tommy Solberg Dahl
Skrevet (endret)

Kan godt bruke den ANT som remote. Den er til elektrisk antenne og gir + signal ut når du slår på spilleren.

Holder med 1 RCA kontakt. Basskasse kjøres normalt i mono.

Endret av ///M3
Skrevet

Hei igjen! :)

Er ferdig å koble opp anlegget nå, men jeg har et problem med at forsterker ikke slår seg på. 

Har målt at det er 13V mellom + og - på forsterker. Imellom + og remote er det 12V når tenninga er både på og av. Mellom - og remote er det 0V.

Har prøvd å legge en lask mellom + og remote, men forsterkeren vil fortsatt ikke skru seg på.  Har prøvd å skifte sikringene på forsterkeren, fungerte fortsatt ikke. 

Noen som har peiling på hvorfor den ikke skrur seg på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...